סגור
לתכנית החודשית
התחרות הישראלית: שופטים
קלין פטר נצר

קאלין פטר נצר נולד ברומניה ולמד בימוי בבוקרשט. ב-2003, כשמאחוריו כמה סרטים קצרים שקצרו הצלחה, הוציא את סרטו הראשון באורך מלא, "מריה", שזכה בפרסים בפסטיבל לוקרנו. ב-2013 זכה בפרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין עבור הדרמה המשפחתית "בן יחיד", וב-2017 זכה סרטו "אנה, אהובתי" בפרס דוב הכסף על תרומה אמנותית יוצאת דופן.

ענת יוטה צוריה

צוריה זכתה בפרסים בפסטיבלים בינלאומים רבים כמו הוט דוקס, ימאגטא ופיפה וכן פרס הבמאי המבטיח מאיגוד היוצרים הצרפתי, על הטרילוגיה שלה: טהורה, מקודשת וסוררת. לאחר שזכתה בפרס ראשון בפסטיבל חיפה על סרטה השיעור קבלה את פרס לנדאו על יצירתה. ב-2017 ביימה יחד עם שירה קלרה וינטר את הסרט ידיד נפש, שזכה בפרס הראשון בפסטיבל ירושלים ובציון לשבח בפסטיבל cph:dox קופנהגן.

מלגורז'טה זומובסקה

במאית, כותבת תסריטים ומפיקה פולנייה ידועה. זכתה בפרסים יוקרתיים רבים, בהם פרס נמר הכסף בפסטיבל הסרטים בלוקרנו עבור סרטה "33 Scenes from Life", ופרס דוב הכסף לבמאית הטובה ביותר עבור סרטה "Body". השנה זכתה בדוב כסף נוסף: פרס חבר השופטים של פסטיבל ברלין עבור סרטה השביעי באורך מלא, "Mug".

קרולין שמפטייה

עורו של האדם – זוהרו, שקיפותו ומסתוריותו – הוא נושא מרכזי בעבודתה של צלמת הקולנוע הצרפתייה הנודעת קרולין שמפטייה. היא צילמה למעלה ממאה סרטים וזכתה בפרסים רבים, בהם פרס סזאר לצילום הטוב ביותר עבור "על אלוהים ואנשים" (2011) ופרס צפרדע הכסף בפסטיבל קמראימג' עבור "מנועים קדושים" (2012).