סגור
לתכנית החודשית
יום ג' 31.07

כרטיס יומי לכלל המתחמים: 20 ₪

סרטים בבריכה

16:30 סקובי-דו והמפלצת מלוך נס

קומדיית אימה לילדים. סקובי-דו וחבורת המיסתורין נוסעים לחופשת חג אצל קרובי משפחה בסקוטלנד, אך מהר מאוד החופשה הופכת לחיפוש אחר התעלומה הסקוטית הגדולה מכולן - מה מסתתר באגם לוך נס?

בימוי: ג׳ו סיצ׳טה, סקוט ג׳רלדס (ארה״ב 2004, 70 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית)

18:00 מלתעות

עיירת חוף שקטה, ראש עיר מודאג, מפקח משטרה שפוחד מהים, מדען, מלח מחוספס וכריש מסוג עמלץ לבן, מרכיבים יחד את אחד הסרטים הבודדים שזכו לקונצנזוס עולמי מוחלט (ע"י הקהל והמבקרים גם יחד, שלא לומר האקדמיה, גלובוס הזהב וכו') ושנחשב עד היום לאחד ממותחני האימה הטובים ביותר שנעשו אי פעם. עם ריצ'רד דרייפוס הצעיר (מפגשים מהסוג השלישי) ורוי שיידר (כל הגא'ז הזה)

בימוי: סטיבן ספילברג (ארה״ב 1975, 124 דקות, אנגלית, תרגום לעברית)

21:00 ליל הכריש

שרה ושבעה מחבריה מהקולג׳ יוצאים לנפוש בבקתת הוריה על שפת האגם. למרבה הפתעתם הם מותקפים על ידי כריש ענק ששוכן באגם ומוצאים עצמם במאבק על חייהם מול המפלצת הימית וכנראה שלא רק נגדה. עם שרה פקסטון (סופרהירו).

בימוי: דייויד ר. אליס (ארה״ב 2011, 91 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית)

 

מתחם אגאדיר

16:30 שיגולה  crew

שיגולה הוא הלייבל/קולקטיב שהקימו כהן@מושון ודי ג׳יי מש. בזמן הקצר שעבר מאז שהוא נולד הוא רק הולך ומתרחב ומלבד להכיל את פרויקטי הצד של השלישייה הוא קיבל לשורותיו גם את הכוכבת עולה עדן דרסו ואת אגדות האנדרגראונד אבירי השולחן העגול (והיד עוד נטויה) והפך למעין מופע נודד של היפ הופ איכותי שמרים מסיבות ואירועי בתל אביב ורחבי הארץ.

17:00 דיג'י אורי שוחט

18:30 פלד   

פלד לא זר במדיה המקומית. הוא פעיל כבר מעל עשור בסצנת ההיפ הופ. עם כריזמה נוטפת הסוחפת איתה עשרות אלפי מעריצים, כשמאחוריו שיתופי פעולה עם כל קשת האמנים במוזיקה הישראלית, הוא ללא ספק אחד מאבני היסוד של הסצנה המקומית. כשנתיים לאחר שחרור אלבומו הקודם "הכל עליי", אשר חצה את גבולות הסצנה היישר ללב המיינסטרים המקומי,  שיחרר השנה פלד את אלבום הסולו ה-3 במספר  "סבבה 5"

עם מעל למיליון האזנות לאלבום(!), 2 מופעי בארבי סולד אווט בפחות מחודשיים ואלפי מעריצים חדשים. באלבומו החדש, "פילה פי " מייצב את עצמו שלב אחד קדימה כאחד מאומני ההיפ הופ המשפיעים ביותר בארץ.

האלבום, עם הפקה משותפת של אורי שוחט ומיכאל כהן, ביטים חדשניים וסלנגים שטרם נטבעו בשפה המקומית, הוא יצירה מגובשת ובלתי מתפשרת המשלבת בין העולמות המרכיבים את הרקמה הישראלית והחדשנות של הז'אנר והטראפ בעולם.

20:00 שיגולה  crew

 

במה מרכזית

20:00 ערב להקות צעירות בשיתוף עם הצוללת הצהובה

21:00 הצעקה

לאחר שהביא קרייבן את חלומות האימה שלנו לחיים דרך דמותו של פרדי קרוגר, מוצגת לנו אימה חדשה - אימת הטריוויה. את חייהם של צעירי הפרבר האמריקאי מטריד אלמוני עם מסכה, המטלפן, עורך להם מבחני טריוויה, ומוביל אותם ישירות לשלב הגמר של חייהם. סרט שמצליח להיות גם מפחיד, גם חכם ובאותה עת לשמור על פרודיה עצמית המרפררת לתולדות הקולנוע.

בימוי: ווס קרייבן (ארה״ב 1996, 111 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית וערבית)