סגור
לתכנית החודשית
התחרות לקולנוע ישראלי קצר - שופטים
אסתי יעקב מקלברג

אסתי יעקב מקלברג היא מפיקת סרטים ישראלית מובילה המתמקדת בכותבות ובמאיות צעירות ובסרטים העוסקים בסוגיות נשיות. בין הפקותיה בתקופה האחרונה – את לי לילה (בימוי: אסף קורמן) וסופת חול (בימוי: עילית זקצר), שזכו בפרסים יוקרתיים ובהם פרס הוגו הכסף בפסטיבל שיקגו ופרס ראשון בדירוג חבר השופטים בפסטיבל סאנדנס.

יונתן גורפינקל

יונתן גורפינקל הוא במאי ותסריטאי הפועל כבר למעלה מ-20 שנה בענפי הטלוויזיה והקולנוע. במשך השנים צבר ניסיון עשיר בבימוי קומדיות טלוויזיוניות מצליחות, תוכניות דרמה ופרסומות. גורפינקל ביים את הסרט עטור הפרסים "שש פעמים", שזכה בפרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר ובפרס הראשון בקטגוריית "מבט אחר" בפסטיבל סן־סבסטיאן. בעבר היה גורפינקל הבמאי הראשי של תוכנית הסאטירה הפופולרית והמוערכת "ארץ נהדרת", ובמאי שותף (יחד עם חגי לוי) של סדרת הדרמה "המקוללים".

ג'וש ברגר

ג'וש ברגר הוא נשיא ומנכ"ל חברת האחים וורנר בבריטניה, באירלנד ובספרד, הממונה על פעילות האחים וורנר בשלוש המדינות, וכן מנהל את פיתוח זיכיון הארי פוטר העולמי המוביל את השותפות היצירתית המורחבת עם ג'יי קיי רולינג. ברגר משמש יושב ראש מכון הקולנוע הבריטי (BFI) ומכהן בתפקיד מנהל הארגון משנת 2011.