סגור
לתכנית החודשית
תחרות ברוח החופש - שופטים
יובל אדלר

יובל אדלר, דוקטור לפילוסופיה, החל לביים סרטים קצרים ,שהוצגו בפסטיבלים רבים, לאחר שעסק בפילוסופיה ובאמנות פלסטית. סרטו "בית לחם" (2013) קטף שישה פרסי אופיר, הוקרן בפסטיבל הסרטים בטורונטו ובפסטיבל הקולנוע בטֶליוּרַייד שבקולורדו, וזכה בפרס איגוד מבקרי הקולנוע האירופים בפסטיבל הסרטים בוונציה.

קלוטילד קורו

זכייתה של קלוטילד קורו בפרס הקולנוע האירופי על הופעת הבכורה שלה בסרט Le Petit Criminel, 1990 של ז'אק דויון ביססה את מעמדה כשחקנית מוערכת בקולנוע הצרפתי. היא כיכבה ב"אדית פיאף – החיים בוורוד" (פסטיבל הסרטים בברלין, 2007) ועבדה עם במאים מוערכים דוגמת ברטרן טברנייה, גיום קאנה ופיליפ גארל.

הילה מדליה

במאית ומפיקה, זוכת פרס פיבודי, מועמדת לארבעה פרסי אמי ובעלת חברת מדליה הפקות. סרטיה של הילה מדליה גרפו פרסים רבים והוקרנו בבתי קולנוע ובפסטיבלים ברחבי העולם, כמו גם בערוצי טלוויזיה מרכזיים, בהם ארטה, BBC ו-HBO. מדליה כיהנה כחברת הנהלה באיגוד הבמאים ובאקדמיה הישראלית לקולנוע, והיא חברה באקדמיה האמריקאית לקולנוע. במקביל, היא משמשת חונכת במסלול "כרטיס ביקור" של הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, שופטת ולקטורית בפסטיבלים ופורומים שונים בארץ ובחו"ל.