סגור
לתכנית החודשית

JFK

JFK: תיק פתוח

בימוי: אוליבר סטון
| 188 דקות

סרטו רחב היריעה של אוליבר סטון, המשלב קטעים מבוימים ותיעודיים, מעז לשאול האם רוצחו של הנשיא קנדי אכן היה לי הארווי אוסוולד. לא בטוח, עונה הבמאי – ופורש רשת סבוכה של קונספירציות הקושרת את הבית הלבן עם הקובנים, המאפיה והשירותים החשאיים. "JFK: תיק פתוח" זכה לשבחי הביקורת ונחל הצלחה מסחרית, ובמקביל עורר דיון ציבורי נרחב.

גרעין עכשיו

בימוי: אוליבר סטון
| 106 דקות

בשעה שדלקי מאובנים ממשיכים לבשל את כדור הארץ, העולם נדרש להכיר יותר ויותר בנזק הסביבתי האדיר שמחוללות חברות הנפט ברחבי הגלובוס בעשורים האחרונים – וגם לחשוב על פתרונות יצירתיים. בסרטו התיעודי החדש, הבמאי האמריקאי המוערך אוליבר סטון יצא לבדוק האם הפתרון למשבר האקלים טמון דווקא באנרגיה אטומית.

וול סטריט

בימוי: אוליבר סטון
| 126 דקות

ברוקר שאפתן הופך לבן טיפוחיו של איל הון דורסני וחסר מצפון. כשהאיש רוכש את החברה שבה עובד אביו של הגיבור, הצעיר חווה התנגשות פנימית בין ההתמכרות לעבודה ונאמנותו למשפחה. זהו סרט אנרגטי ומסחרר הלוכד היטב את כוח ההשפעה של הרוח הניאו־ליברלית על נפש האדם. הופעתו של מייקל דאגלס, שמגלם כאן את איל ההון, זיכתה אותו בפרס אוסקר.

פלאטון

בימוי: אוליבר סטון
| 120 דקות

חייל צעיר ואידיאליסט מתגייס למלחמת וייטנאם בשאיפה ליטול חלק פעיל בהיסטוריה של דורו – עד שהוא נקלע ללב העימות בין שני פניה של אמריקה. את הראשון מייצג סמל אמיץ ומצטיין שמצליח לשמור על אנושיותו ומוסריותו, ואת השני מייצג סמל אכזרי, חסר רחמים וערכים. זהו אחד מסרטיו האישיים והמבריקים ביותר של אוליבר סטון.

רוצחים מלידה

בימוי: אוליבר סטון
| 119 דקות

מיקי ומלורי יוצאים למסע סוריאליסטי של קטל עקוב מדם ברחבי ארצות־הברית. ויין הוא מנחה טלוויזיה רודף סנסציות שהופך אותם לגיבורי תרבות. ב"רוצחים מלידה" אוליבר סטון שב לעסוק בנושא האהוב עליו: ערכי המוסר של מולדתו – ובעצם היעדרם. התסריט מבוסס על עלילה שחיבר קוונטין טרנטינו, שהיה אז קולנוען בראשית דרכו.