סגור
לתכנית החודשית
תחרות בינלאומית - השופטים
פאבל פאבליקובסקי

פאבל פאבליקובסקי הוא קולנוען פולני מוערך שחי ויצר במשך שנים ארוכות בבריטניה. פאבליקובסקי זכה בהכרה והערכה בזכות שורה של סרטים תיעודיים עטורי פרסים שביים במהלך שנות ה-90. בהמשך ביים שני סרטים עלילתיים, "המוצא האחרון" (2000) ו"קיץ של אהבה" (2004), שזיכו אותו בפרסי באפטה ובשלל עיטורים נוספים. בשנת 2015 זכה בפרס האוסקר הבינלאומי עבור סרטו הנודע "אידה", ובהמשך הציג בפסטיבל קאן את סרטו "אהבה בימים קרים" (2018), שזיכה אותו בשתי מועמדויות לאוסקר – בקטגוריית הבימוי ובקטגוריית הסרט הבינלאומי הטוב ביותר. (פולין)

יוסף סידר

יוסף סידר, מיוצרי הקולנוע המוערכים והחשובים בישראל, נולד בניו־יורק וגדל בירושלים. סרט הביכורים שלו, "מדורת השבט" (2004), זכה בפרסי אופיר לסרט ולתסריט הטובים ביותר. בהמשך היה סידר מועמד פעמיים לפרס האוסקר הבינלאומי, פעם אחת עבור הסרט "בופור" (2007), שזיכה אותו בפרס דוב הכסף לבימוי בפסטיבל ברלין, ופעם נוספת עבור "הערת שוליים" (2012), שזכה בפרס התסריט בפסטיבל קאן. סרטו האחרון, "נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער אמריקאי", הוצג בהקרנת בכורה בפסטיבל טורונטו ב-2016. לאחרונה יצר סידר את הסדרה המדוברת "הנערים" עבור רשת HBO(ישראל)

דניאלה מישל

דניאלה מישל היא המייסדת והמנהלת של פסטיבל הקולנוע הבינלאומי במורליה, מקסיקו. במסגרת תפקידה הפכה מישל את הפסטיבל לאחד האירועים המדוברים ביותר בקרב תעשיית הקולנוע הבינלאומית, ואצרה רטרוספקטיבות רחבות יריעה של קולנוע מקסיקאי. במקביל כיהנה מישל כשופטת בשורה של פסטיבלים, בין השאר במסגרות "מבט מסוים" ו"שבוע הביקורת" בפסטיבל קאן, כמו גם בפסטיבלי ונציה וברלין. (מקסיקו)