סגור
לתכנית החודשית
ביכורים - השופטים
באשאק אמרה

באשאק אמרה היא מפיקה ומנהלת אמנותית של פסטיבלי קולנוע. כיהנה בוועד המנהל של פסטיבל הקולנוע של אנקרה, והיתה בין המייסדים של "פסטיבל על גלגלים" בטורקיה. אמרה הפיקה מספר רב של סרטים, בהם Tales from Kars, Black and White, Inside, Nausea, Ember ו- The Smell of Money. ביולי 2019, היא מונתה לכהן כמנהלת האמנותית של פסטיבל הקולנוע של העיר אנטליה.

גיום דה-סיי

גיום דה–סיי הפיק יחד עם Arizona Productions למעלה מ– 40 סרטי קולנוע אמנותיים בינלאומיים שהוקרנו בפסטיבלים מובילים ובבתי קולנוע בצרפת, בהם "אגה" (בימוי: מילקו לזרוב, פסטיבל ברלין ופסטיבל ירושלים, 2018 ) ו"האדישות העדינה של העולם" (בימוי: אדילקן ירזאנוב, פסטיבל קאן ופסטיבל ירושלים 2018).

דן פיינרו

מבקר קולנוע. עורך שותף של כתב העת "סינמטק", ערך והגיש תוכניות בגלי צה"ל ובקול ישראל, ושימש מבקר בכתבי עת מקצועיים דוגמת "וראייטי", "מובינג פיקצ'רס" ו"סקרין". פיינרו הוא סגן נשיא לשם כבוד של איגוד המבקרים הבינלאומי FIPRESCI, וכיהן בעבר כמנהל המכון הישראלי לקולנוע. כמו כן שימש לאורך השנים חבר בצוותי שופטים בפסטיבלים בינלאומיים רבים: קאן, ברלין, ונציה, טורונטו, קרלובי–וארי, סן–סבסטיאן, סלוניקי ועוד.