סגור
לתכנית החודשית
יום א' 29.07

כרטיס יומי לכלל המתחמים: 20 ₪

יום מיוחד בשיתוף עם ערוץ הילדים

סרטים בבריכה

16:30 הבנים והבנות

צפייה בשני פרקים לייב של תכנית הקיץ מבית ערוץ הילדים - ״הבנים והבנות״ בנוכחות הכוכבים.

18:00 תפוס ת'גלים

הידעתם שבעצם הפינגווינים הם שהמציאו את הגלישה? "תפוס ת'גלים" היא קומדיית פעולה מאולפני סוני לכל המשפחה באנימצייתCGI.  קודי, פינגויין בגיל העשרה, יחד עם צוות צילום דוקומנטרי שמתלווה אליו, נוסעים אל אליפות הגלישה העולמית של הפינגוינים, שהוא האירוע המסוכן, התחרותי והמרגש בעולם. 

בימוי: כריס בק, אש בראנון (ארה"ב 2007, 80 דקות, מדובב)

20:00 איביזה

ים (מאור שוויצר) הוא כבר בן 23 אך עדיין לא מרגיש שהגיע הזמן לתפוס כיוון בחייו. החיים מאלצים אותו לקחת יוזמה כאשר אחיו הצעיר נפצע בתאונת גלישה ואביו מאלץ אותו לשלם על הניתוח. יחד עם שני חבריו הקרובים - דניאל האינטרסנט הדורסני וערן השמנמן החרמן - ים טס לאיביזה במרדף אחר 10,000 דולר בתחרות גלישה מקומית.

משחק: מעין בלום, עופר חיון, דביר בנדק, דר זוזבסקי, אבי קושניר, נועה וולמן

בימוי: שי כנות (ישראל 2015, 94 דקות, עברית)

 

מתחם ילדים - קיר צילומים

17:30 כוכבי ״הבנים והבנות״ מגיעים להצטלם איתכם בקיר הצילומים של פארקולנוע!

 

מתחם אגאדיר

16:30 שיגולה  crew

שיגולה הוא הלייבל/קולקטיב שהקימו כהן@מושון ודי ג׳יי מש. בזמן הקצר שעבר מאז שהוא נולד הוא רק הולך ומתרחב ומלבד להכיל את פרויקטי הצד של השלישייה הוא קיבל לשורותיו גם את הכוכבת עולה עדן דרסו ואת אגדות האנדרגראונד אבירי השולחן העגול (והיד עוד נטויה) והפך למעין מופע נודד של היפ הופ איכותי שמרים מסיבות ואירועי בתל אביב ורחבי הארץ.

17:30 נווה צור

שחקן זמר וכותב, שחרר לאחרונה אלבום בכורה המהווה את קרש הקפיצה שלו לעולם המוזיקה. נ.ו.ה תופס את מקומו של הראפר הכי פראש כיום בסצינה.

18:00 מיכאל סוויסה

19:00 שיגולה  crew

 

במה מרכזית

המקומות מוגבלים ולא מסומנים, הישיבה על בסיס מקום פנוי

19:00 אלישע בנאי

אלישע בנאי ו-40 השודדים בהופעה מיוחדת עם שיר הנושא מתוך הסדרה ״אלישע״.

אלישע בנאי וארבעים השודדים החלו לנגן בשנת 2010 ועד כה הוציאו שני אלבומים. אלבום הבכורה, שנשא את שמם ויצא ב-2012, ניפק להיטים איכותיים כמו "ברצלונה", "סן דייגו" ו"הכל נשרף". ההרכב צבר מוניטין של להקת הופעות חיות משובחת, חדשנית ואנרגטית וקהל נאמן שגדל מהופעה להופעה. הקילומטראז' כולל לאורך השנים מאות הופעות בכל רחבי הארץ, על הבמות הגדולות ביותר במופעי חו"ל ובפסטיבלים. ב2014 הוציאה את האלבום השני "מהירות האור" שכלל בתוכו להיטים כמו "איינשטיין" ו"נוגה מחפשת צדק". בימים אלה אלישע והשודדים עובדים על אלבומם השלישי.

ארבעים השודדים הם: עומר ג'ו נווה, יהלי קורן ונועם גריידי.

המקומות מוגבלים ולא מסומנים, הישיבה על בסיס מקום פנוי

20:00 אלישע - הקרנת בכורה עונה 5

הקרנת בכורה ל-2 פרקים מהעונה החמישית והחדשה! בנוכחות יובל סמו והיוצרים

אלישע היא קומדיה ישראלית מצליחה, בכיכובו של יובל סמו המשודרת בערוץ הילדים, שבמרכזה בטלן בן 40 שמקבל ירושה של מיליון שקלים, אך בכדי לקבלה עליו לעבור את בי״ס יסודי מחדש. הסדרה זכתה בפרסים רבים, ביניהם "הסדרה הקומית לילדים ונוער הטובה ביותר” ו״סיטקום השנה״.

יוצרים: שחר אינבינדר, אסף כץ, אסף בייזר, יובל סמו, יואב גרוס