סגור
לתכנית החודשית
יום ב' 30.07

כרטיס יומי לכלל המתחמים: 20 ₪

סרטים בבריכה

16:30 בובספוג מכנס מרובע

סרט המבוסס על סדרת האנימציה המצליחה על בובספוג, ספוג ים מצוי ומחורר שחי בתוך אננס על קרקעית האוקיינוס, ועובד במסעדת פאסט-פוד ללובסטרים (הלקוחות, לא האוכל). ההרפתקאות האמיתיות מתחילות כשהוא יוצא להחזיר כתר אבוד ולהציל את חייו של Mr. Krab, הבוס הסרטני שלו. יוצר הסדרה, סטיבן הילנבורג, כתב וביים את סרט הקולנוע שזכה לביקורות מצוינות.

בימוי: סטיבן הילנבורג (ארה״ב 2015, 83 דקות, דיבוב לעברית)

18:30 הצב האדום

סרט אנימציה יפהפה ונטול דיאלוגים, שמתאר את חייו של אדם הנקלע לאי טרופי בודד שיושביו הם צבים, עקרבים וציפורים. שם הסרט רומז לסרט הילדים המופתי "הבלון האדום" של אלבר למוריס, אף הוא ללא דיאלוגים, ובדיוק כמו הסרט ההוא גם "הצב האדום" מציע לצופיו בני כל הגילים חוויה אסתטית מרוממת נפש, מעוררת מחשבה ומרגשת. הפקה משותפת של ויילד באנץ' וסטודיו ג'יבלי (מייסודו של האנימטור הדגול הייאו מיאזקי).

בימוי: מייקל דה-ויט (צרפת/בלגיה 2016, 80 דקות, ללא דיאלוג)

20:30 סטימבואט ביל הצעיר

לביל יש ספינת קיטור ויש לו גם בן שמגיע לביקור שלא ממש בנוי לעבודת הכפיים בספינה. האב מנסה להכניס את בנו לקצב, אבל הלה מעדיף לחזר אחרי עלמה צעירה שאביה הוא יריב לאביו שלו.

בימוי ומשחק: באסטר קיטון (ארה"ב 1928, 69 דקות, אילם)

22:30 מתחת לפני הים

הווארד הול וצוות ההפקה של הסרט, אשר הביאו לכם את “מעמקי הים” ואת “במצולות” לוקחים אתכם למים טרופיים כדי לחיות את ההרפתקה: שונית המחסום הגדולה שליד אוסטרליה וכן ממלכות אחרות בדרום האוקיינוס השקט. סרט מדהים זה, המסופר על ידי ג’ים קארי ומציג עבודת מצלמה מדהימה, מביא אתכם פנים אל מול סנפיר מול פלאי הטבע, מהעמלץ הלבן הגדול והנורא (ובעל השיניים הנוראות) ועד לתנועות המשעשעות של דיונון הרוקחים. התרגשות והנאה המעמיקים עמוק מתחת לפני הים!

בימוי: הווארד הול, קריינות: ג׳ים קארי (40 דקות. אנגלית, כתוביות בעברית)

 

מתחם אגאדיר

16:30 שיגולה  crew

שיגולה הוא הלייבל/קולקטיב שהקימו כהן@מושון ודי ג׳יי מש. בזמן הקצר שעבר מאז שהוא נולד הוא רק הולך ומתרחב ומלבד להכיל את פרויקטי הצד של השלישייה הוא קיבל לשורותיו גם את הכוכבת עולה עדן דרסו ואת אגדות האנדרגראונד אבירי השולחן העגול (והיד עוד נטויה) והפך למעין מופע נודד של היפ הופ איכותי שמרים מסיבות ואירועי בתל אביב ורחבי הארץ.

17:00 לוקאץ מארח את באניבסטר

לוקאצ׳, המוצארט של הקליפים הוויראלים, מלך הטראפ של צהלה והאיש שמשלב הומור ומוזיקה באותה הטבעיות שבה אייל שני מחבר כרובית וטחינה.

18:00 ערוץ הכיבוד

לידוי, אסטמה ושקד פררה - השלישייה שהביאה לנו את "עור ברווז", "טניה", "קדאווה" וממש לא מזמן את השיר החדש והממכר "מוזרניק" מגיעים להופעה בפארקולנוע ירושלים! כל מילה נוספת מיותרת.

למי שלא יודע ערוץ הכיבוד הוא ערוץ מתכתי־דתי שמורכב משלושה אנשים, חצובה אחת והמון המון תקווה. הערוץ נוסד ב־1914, ממש שנה לאחר מאורעות דגמ״ח וממש שנה לפני שנת 1915 הארורה ככל שתהיה. מייסד הערוץ, טדי סוכות, החליט לקרוא לבייבי שלו ״ערוץ הכיבוד״ על שם בנו היחיד - ערוץ.

19:00 שיגולה  crew

 

במה מרכזית

המקומות מוגבלים ולא מסומנים, הישיבה על בסיס מקום פנוי

20:30 אינדיאנה ג׳ונס ושודדי התיבה האבודה בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים

הסרט שהעניק לעולם את אחד מגיבורי הקולנוע הגדולים בכל הזמנים – אינדיאנה ג׳ונס – חוזר ובגדול! בואו לחוות את קסם הקולנוע עם ההרפתקה המקורית – שודדי התיבה האבודה עם המוזיקה המופלאה של ג׳ון ויליאמס מבוצעת חי ע״י התזמורת הסימפונית ירושלים.

השנה היא 1936 ופרופסור לארכיאולוגיה ו״מוצא עתיקות נדירות״, אינדיאנה ג׳ונס (האריסון פורד) נשכר על ידי צבא המודיעין האמריקאי למצוא את תיבת הברית האגדית לפני שנופלת לידי הנאצים. מסעו של אינדי לוקח אותו לנפאל ומצרים, מאחד אותו עם חבר ותיק (ג׳ון רייס-דיוויס), אויב זקן (פול פרימן), ואהבה ישנה (קארן אלן) שנופלת אי שם בין לבין. חמוש בכובע, שוט ושכל, הגיבור האמיץ שלנו עומד בפני אויבים אדירים, וסיכויים בלתי אפשריים, להציל את היום ואת העולם.

בימוי: סטיבן ספילברג (ארה"ב 1981, 112 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית וערבית)