סגור
לתכנית החודשית
קצרים – אולריקה אוטינגר

הקרנות נוספות של הסרט

הקדמה: יעל מזור

יעל מזור היא מרצה ותלמידת מחקר בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה על שם סטיב טיש באוניברסיטת תל־אביב. בכתיבתה ובהרצאותיה מתמקדת מזור בקולנוע גרמני בראי הקשר המתקיים בין היסטוריה, זיכרון והיסטוריוגרפיה קולנועית.

בימוי: אולריקה אוטינגר 200231 דקות

סיפור על "הימים שבהם היהודים מצאו מנוחה מאויביהם, ועל החודש שהוסב מכאב לשמחה, מאבל ליום חג". מסופר על ידי ג'ורגי קונראד, בביצוע מהגרים ממרכז ומדרום־מזרח אירופה.

קצרים – אולריקה אוטינגר

שם באנגלית:
Ester
בימוי: אולריקה אוטינגר 200929 דקות

במקום רחוק וקרוב, חפצים ממשיכים לחיות מתוקף הזיכרון והמשמעויות שמעניקים להם בני האדם. חפצים בשימוש: מתוך האוסף האפריקאי של אבי וחדר הקסמים שלי; תצלומים משנות ה-70; פרגמנט מסרט סופר 8 שהתגלה מחדש, ובו תיעוד של מסיבת יום ההולדת של ליל פיקארד בגלריה ורנר קונזה בשנת 1974 לערך.

קצרים – אולריקה אוטינגר

שם באנגלית:
Still Moving
בימוי: אולריקה אוטינגר 198616 דקות

סופרביה – הגאווה היא הראשונה מבין שבעת החטאים. תהלוכת הניצחון של ערימת השחת הענקית כסמל להבלים אנושיים הופכת למצעד צבאי של מחוות פתאומיות, פונקציונליות ויהירות. השברים והמקצבים המוזיקליים המגוונים מבהירים את מונטאז' הפרטים בתהלוכת הניצחון המבוימת, לצד תמונות דוקומנטריות.

קצרים – אולריקה אוטינגר

שם באנגלית:
Superbia
בימוי: אולריקה אוטינגר 198710 דקות

מונטאז' של תיעוד ארכיטקטוני תעשייתי, נוף עירוני של ברלין וסצנות מתוך טרילוגיית ברלין של אולריקה אוטינגר: "כרטיס ללא חזרה", "פריק אורלנדו" ו"דוריאן גריי במראת העיתונות הצהובה".

קצרים – אולריקה אוטינגר

שם באנגלית:
Usinimage