סגור
לתכנית החודשית

גבריאל

בימוי: אורן גרנר
| 12 דקות

נער צעיר הולך ביער עם בני כיתתו. הם מחפשים אחר גבריאל, ילד מהפנימייה שלהם, שנעדר. לאחר תקרית אלימה, הנער נפרד מקבוצת החיפושים ומתחיל לשוטט לבד. הוא מתרחק לאט מהמשלחת, ונע אל עומק היער.

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 1

הגברים שמעבר לגדר

בימוי: אינס מולדבסקי
| 28 דקות

ישראלית יוצרת קשרים עם גברים מהגדה המערבית ורצועת עזה באמצעות אתרי היכרויות, ויוצאת למסע בשטחי פלסטין. דרך שיחות הטלפון והמפגשים עולות שאלות אודות מיניות, מגדר וכיבוש.

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 1

היה שווה כל שקל

בימוי: אילונה יודין, פז ברנשטיין, מולי אסידו, אריקה קמפטון, אדם מגרלה, יעל סולומונוביץ, לארה בויום, שרי אברג'ל, גיא לבנת, נוי פריימן
| 14 דקות

סרט אנימציה תיעודי המתבונן בתופעת הזנות מנקודת מבטם של צרכני מין ונשים בזנות, דרך טקסטים מפורומים ברשת ועדויות כתובות.

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 2

חוף המועד

בימוי: אורי שמאלי
| 25 דקות

החוף אינו נח לרגע: הצעות נישואים, אנשים רוקדים, שרים, משחקים בתוך המים, בונים מגדל של בקבוקים, נזכרים איך הכירו על אותו החוף. אנשים שעבורם הכינרת היא מלה נרדפת לחופש מעתיקים אליה את ביתם למשך ימי החג.

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 2

טיפות ירח

בימוי: יורם עבר-הדני
| 16 דקות

אגדה קסומה ללא מילים המספרת על עובד אפור במפעל שבונה על גג ביתו מכונה השואבת את אור הירח ומפיקה ממנו טיפות זוהרות. כוחן המופלא של הטיפות משנה את מסלול חייו.

כמונו נאהבים

בימוי: דותן מורנו
| 16 דקות

שני אבות נפגשים לאחר שילדיהם היו מעורבים בתאונה. האחד חסר ביטחון ולא מסופק מנישואיו, השני גרוש ומובטל. שניהם מייצגים קצוות שונים של גבריות, אך יחד הם יוצרים ברית. מבוסס על סיפור קצר של סמי ברדוגו.

 

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 3

הצל של הצמות

בימוי: רותם דימנד
| 15 דקות

במשך 50 שנה ישב בחושך ארכיון משפחתי, עד שרותם שכנעה את אמה, ורדה, לצפות בילדותה מחדש. סרטי ה-8 מ"מ חושפים מחדש זכרונות עבר המעורבבים בהווה, של מערכות יחסים בין אם לבתה.

 

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 3

קריסטי לא תבוא יותר

בימוי: אבנר מצליח
| 13 דקות

כשקריסטי העובדת הסיעודית נעלמת, אהרל'ה נאלץ לעזור לאחיו לטפל באביהם הגוסס. השקרים הלבנים שהוא מפזר מזרזים את הקץ שממנו שלושתם כה חוששים.

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 1

שאבעס כלה

בימוי: עליזה חנוביץ'
| 15 דקות

לאלקה קשה להתמודד עם נישואיה המתקרבים של חברתה הטובה דניאלה. באירוע "שבת הכלה" שלה היא מנסה להוכיח לה שהיא עדיין זקוקה לה, ולוּ בזכות הידע הרב שיש לה בכל הקשור לתשמישי מיטה.

סרטים ישראליים קצרים – תכנית 1