סגור
לתכנית החודשית

האימפריה

בימוי: ברונו דומון
| 110 דקות

ברונו דומון ("מפרץ ההיעלמות") לוקח אותנו בסרטו החדש אל עיירת חוף בצפון צרפת. עד מהרה מתברר כי במקום השקט והפסטורלי הזה ניטש מאבק אינטרגלקטי ארוך שנים הכולל שליטים ומלכים מעולמות רחוקים ומתקדמים משלנו – וכעת המלחמה מתקרבת לנקודת הכרעה מיתית שתשמיד יקומים ותקים חדשים. זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל ברלין.

בצלמו ובדמותו

בימוי: תיירי דה־פרטי
| 110 דקות

אשה צעירה מסדרת את חדר בית המלון שבו היא לנה, משוחחת עם אמה, יוצאת לעיר, מבלה במסיבה – ובבוקר מאבדת שליטה על מכוניתה ומתדרדרת אל מותה. משם נפרש סיפור חייה של הצעירה, אנטוניה שמה, שהחליטה להגשים חלום ולהיות צלמת עיתונות. דרמה רוהמרית בעלת קצב ייחודי שהוצגה בפסטיבל קאן האחרון וזכתה לשבחי המבקרים.

יהיה טוב

בימוי: ריי יונג
| 93 דקות

אנג'י ופאט מנהלות חיים משותפים כבר כמה עשורים. כשלילה אחד פאט נרדמת ולא מתעוררת, חייה של אנג'י מתרסקים. אבלה ושבורה, היא נאלצת להתמודד גם עם משפחת המנוחה, שלוטשת עיניים לעבר דירתן של בנות הזוג, שהיתה בבעלותה של פאט. מעצם היותן זוג נשים, לאנג'י אין חזקה משפטית שתתיר לה להישאר בדירה – ולפיכך נגזר עליה לעזוב ולצאת לחיים חדשים.

יהלום פרוע

בימוי: אגאת רידינגר
| 103 דקות

סרט ביכורים יפהפה שהשתתף בתחרות הראשית של פסטיבל קאן. ליאן בת ה-19 חיה עם אמה ואחותה הקטנה בעיירה בדרום צרפת. השאיפה שלה היא להפוך לכוכבת רשת עם עשרות אלפי עוקבים. כשהיא מקבלת טלפון ממלהקת של תוכנית ריאליטי פופולרית המזמינה אותה לאודישן, היא מרגישה שחלום התהילה שלה נמצא ממש במרחק נגיעה.

יצירה אחרונה

בימוי: מתיאס גלסנר
| 183 דקות

כבר שנים שהלוניסים לא מתפקדים כמשפחה. האחים לוניס לא מדברים זה עם זו, ההורים חיים בבועה משל עצמם, ועל מפגשים משותפים אין מה לדבר. אבל כשההורים ליסי וגרד מתחילים לאבד את עצמאותם עקב גילם המתקדם, אצל כולם מתחילה לחלחל ההבנה ששום דבר לא נמשך לנצח. זוכה פרס התסריט בפסטיבל ברלין.

כל מה שאנחנו מדמיינים כאור

בימוי: פיאל קפאדיה
| 110 דקות

הזוכה בפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל קאן עוקב אחר שתי שותפות לדירה שעובדות כאחיות בבית חולים במומבאי. השגרה של פרבה מופרת כשהיא מקבלת בדואר מתנה מבעלה, שגר בגרמניה. השותפה השנייה, אנו, מנסה למצוא במטרופולין הצפוף מקום שבו היא ואהובה יוכלו להיות יחד. כשהשתיים ייצאו לטיול בעיירת חוף הן סוף־סוף ימצאו מקום שבו יוכלו להיות עצמן.

כלב שחור

בימוי: הו גוואן
| 106 דקות

הזוכה הגדול של מסגרת "מבט מסוים” בפסטיבל קאן. לאנג משתחרר מהכלא ומתחיל לעבוד בסיירת שהוקמה לקראת המשחקים האולימפיים כדי לפנות את הכלבים הנטושים שחיים באזור. מבין כל ההולכים על ארבע שבהם הוא נתקל, לאנג מוצא עצמו מפתח קשר והבנה עם כלב שחור עזוב. יחד, שתי הנפשות האבודות יוצאות למסע.

לה קוצ'ינה

בימוי: אלונסו רואיזפלסיוס
| 139 דקות

ברוכים הבאים למסעדת "הגריל" – מלכודת תיירים ניו־יורקית שמאכילה אלפי סועדים מדי יום. כשמתברר שסכום נכבד של כסף נעלם מהקופה, העובדים מתוחקרים בזה אחר זה. אחד הטבחים הוא פדרו, מקסיקאי צעיר ותוסס שחולם על עתיד טוב יותר ובינתיים מנסה לכבוש את לִבה של אחת המלצריות. עיבוד קולנועי מסוגנן למחזה מצליח, שהשתתף בתחרות של פסטיבל ברלין.

הסיפור של סולימאן

בימוי: בוריס לוז'קין
| 93 דקות

בעוד כמה ימים יגיע סולימאן הצעיר לרגע החשוב בחייו: ראיון ברשות ההגירה. עד אז הוא חוצה את פריז על אופניו כשליח במירוץ נגד הזמן, מתאמן על סיפור חייו כדי שיוכל לשכנע את המדינה להעניק לו זכויות של מבקש מקלט – ובלי לחשוף את האמת, שהוא יעשה הכל כדי להסתירה.

הצרפתייה

בימוי: הונג סאנג־סו
| 90 דקות

המאסטר הקוריאני הונג סאנג־סו משתף פעולה עם השחקנית האהובה איזבל הופר בסרט שקטף את הפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל ברלין. במרכזו עומדת אשה מסתורית שזקוקה לפרנסה ומחליטה להעביר שיעורים פרטיים בצרפתית. היא גם מנהלת קשר עם בחור צעיר, נהנית לצעוד ברגליים יחפות ומקפידה להתנחם מדי יום במנות גדושות של יין אורז.

שלושה קילומטרים מסוף העולם

בימוי: עמנואל פארבו
| 105 דקות

דרמה חכמה שהשתתפה בתחרות הרשמית של פסטיבל קאן. אדי בן ה-17 מבלה את הקיץ בכפר הקטן והשקט שבו נולד, על שפת המקטע הרומני של נהר הדנובה. תקרית מטלטלת שמתרחשת לילה אחד ברחובות הכפר הופכת את עולמו של הנער. כעת נדמה שאיש לא ישוב להסתכל עליו כמו קודם – לא חברי הקהילה השמרנית שבה גדל ולא הוריו המודאגים.