סגור
לתכנית החודשית

תחרות חג׳ג׳ לקולנוע ישראלי עלילתי

איך נתת לזה לקרות

בימוי: יאיר אשר, איתמר לפיד
| 103 דקות

ישי, פסנתרן ג'אז, חוזר לתל אביב מפריז אחרי שנים. אחיו עומר ושותפו לדירה חיים מהיד לפה אבל מנצלים כל רגע כדי לתכנן את המסיבה הבאה. בתוך בליל מסיבות, סמים, סקס ומפגשים אקראיים עם שלל טיפוסים מטולטלים ומבולבלים, האחים מחפשים לחזור אחד לחייו של השני.

הסירו דאגה מלִבכם

בימוי: תום שובל
| 98 דקות

מותו של הטייקון נח ארבל הופך את אלמנתו אלמה לאחת הנשים העשירות בישראל. מפגש עם חסרת בית ובתה התינוקת מעורר בה יצר שהיה חבוי בתוכה, והיא מזמינה אותן לגור בווילה שלה בקיסריה. השמועה מתפשטת, וחסרי בית מכל הארץ עולים לרגל אל הווילה. שיטות הפילנתרופיה הלא קונבנציונליות שלה מובילות אותה למסע פרוע ופוקח עיניים של גילוי עצמי.

יותר ממה שמגיע לי

בימוי: פיני טבגר
| 82 דקות

תמרה, עולה מאוקראינה ואם יחידנית לפנחס, לא מרשה לו להצטרף אל בני כיתתו המתחילים ללמוד לקראת העלייה לתורה. שמעון, השכן החב"דניק, מסכים ללמד אותו, ובין השניים נרקם קשר אמיץ. כשתמרה מחייבת אותם ללמוד תחת השגחתה, גם היא נשבית בקסמו. אולם האידיליה מופרת על ידי הרב של שמעון, שלוחץ עליו לשאת לאשה מישהי מתוך הקהילה.

מישהו יאהב מישהו

בימוי: הדס בן־ארויה
| 90 דקות

דני מחפשת את מקס במסיבה כדי לספר לו שהיא בהריון ממנו, אבל מקס בדיוק התחיל זוגיות חדשה עם אבישג ומנסה להגשים לה פנטזיה מינית פרועה. האמת היא שאבישג כבר חושבת על מישהו אחר. "מישהו יאהב מישהו" הוא מראה פנורמית של דור ששואל: כמה ליברליים אנחנו באמת

סינמה סבאיא

בימוי: אורית פוקס רותם
| 91 דקות

נשים יהודיות וערביות, עובדות עירייה, נפגשות אחת לשבוע לסדנת השתלמות ללימוד צילום וידאו. רונה, במאית צעירה מלמדת אותן לתעד את חייהן. תוך כדי העבודה בסדנה הנשים מתקרבות, מתווכחות, מעזות וחושפות יותר מחלומותיהן, סודותיהן ומצוקותיהן.

השחיין

בימוי: אדם קלדרון
| 83 דקות

ארז, כוכב עולה בשמי השחייה הישראלית, מגיע למחנה אימונים כדי להתחרות על כרטיס כניסה לאולימפיאדה. שם הוא פוגש את נבו יפה התואר, שמעורר בו תשוקות בלתי מודעות ופחד מפני מימושן. דימה, המאמן, לא מאמין ביחסים חבריים בין מתחרים ומזהיר את ארז ממגע עם נבו. אולם ארז לא מקשיב לאזהרות; משיכתו לנבו חזקה ממנו.