סגור
לתכנית החודשית
תחרות בינלאומית - השופטים
ארי פולמן

במאי, תסריטאי ומפיק עטור פרסים. ב-1996 ביים פולמן עם אורי סיון את "קלרה הקדושה", שהשתתף בלמעלה מ-40 פסטיבלים, גרף פרסים בארץ ובחו"ל ופתח את מסגרת הפנורמה בפסטיבל ברלין. בהמשך כתב וביים סרטים מוערכים ומעוררי הדים, בהם Made in Israel (2001) שזכה בשני פרסי אופיר, "ואלס עם באשיר" (2008) שהיה מועמד לפרס האוסקר וזכה בפרס גלובוס הזהב, ו"כנס העתידנים" (2013) שפתח את מסגרת "שבועיים של במאים" בפסטיבל קאן וזכה בפרס האקדמיה האירופית לסרט האנימציה הטוב ביותר. סרטו החדש של פולמן, "איפה אנה פרנק", נבחר לפתוח את פסטיבל ירושלים לאחר שהוצג בהקרנת בכורה בפסטיבל קאן.

נילי פלר

נילי פלר היא מהעורכות הבכירות והמוערכות ביותר בישראל. בין הסרטים שערכה: "ואלס עם באשיר" של ארי פולמן, שעליו זכתה בפרס אופיר, "הברך" של נדב לפיד, "תיקון" ו"המשוטט" של אבישי סיון, ו"אשה עובדת" של מיכל אביעד. בנוסף, ערכה פלר סרטים תיעודיים רבים, בהם "המוזיאון" ו"גן עדן" של רן טל. פלר זכתה פעמיים בפרס העריכה בפסטיבל הקולנוע ירושלים על הסרטים "בורג" של שירה גפן ו"מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם" של דני רוזנברג. פלר ערכה גם את "איפה אנה פרנק", שנבחר לפתוח השנה את פסטיבל הקולנוע ירושלים. 

שי גולדמן

מצלמי הקולנוע והטלוויזיה הבכירים בישראל, זוכה שלושה פרסי אופיר לצילום. מאז סרטו הראשון כצלם, "לנגד עיניים מערביות", צילם גולדמן למעלה מ-30 סרטים באורך מלא, בהם יצירות בלתי נשכחות כמו "ביקור התזמורת" ו"מעבר להרים ולגבעות" של ערן קולירין ו"תיקון" של אבישי סיון. גולדמן אחראי גם למלאכת הצילום בסרטיו של נדב לפיד "מילים נרדפות", שזכה בפרס דוב הזהב בפסטיבל ברלין, ו"הברך", שזכה השנה בפרס חבר השופטים בפסטיבל קאן. הוא גם צילם את סרטו של ערן קולירין "ויהי בוקר", שהוצג השנה בפסטיבל קאן במסגרת "מבט מסוים".