סגור
לתכנית החודשית
פיצ'פוינט - השופטים
פרדריק בויה

פרדריק בויה הוא המנהל האמנותי של פסטיבל טרייבקה בניו יורק ושל הפסטיבל לקולנוע אירופי בלז-ארק (צרפת) מאז 2009. קודם לכן כיהן כמנהל האמנותי של מסגרת "שבועיים של במאים" בפסטיבל קאן וניהל את התוכנית של המסגרת במשך שש שנים. מאז 2020 הוא גם מכהן כמנהל התוכניה של פסטיבל רייקיאוויק באיסלנד. (צרפת, ארה"ב)

ז'ולייט שרמק

ז'ולייט שרמק הצטרפה לחברת  Agat Films-Ex Nihiloכמפיקה-שותפה בספטמבר 2020. עד לאחרונה כיהנה כמנכ"לית mk2 Films. בין הסרטים שהיתה שותפה להפקתם: "האדם הגרוע בעולם" של יואכים טרייר, "אהבה בימים קרים" של פבל פבליקובסקי, ו"אפר לבן" של ז׳יה ז׳אנג-קה. (צרפת)

לואיזה דנט

מאז 2008, לואיזה דנט מכהנת כמנכ"לית Curzon Artificial Eye, חברת ההפצה המובילה בבריטניה לקולנוע אמנותי. היא אחראית לרכישתם והפצתם של סרטים רבים, ובהם "בין הקירות", "חייבים לדבר על קווין", "עדיין אליס", "מחוץ למים", "45 שנים", "אהבה", "המשרתת", "אהבה בימים קרים" ו"פרזיטים". (בריטניה)

יאן נשבסקי

יאן נשבסקי הוא הבעלים של חברת New Europe Film Sales הפועלת בוורשה ומוכרת סרטי איכות בכל רחבי העולם. קטלוג הסרטים של החברה כולל את "קורפוס כריסטי" (מועמד לאוסקר 2020), "איילים" (פרס תחרות "מבט מסוים", פסטיבל קאן 2015), "טלה", "קיץ 1993", "יום לבן, לבן". (פולין)

רומן פול

רומן פול החל את דרכו בתחום הקולנוע כמנהל הרכש של חברת ההפצה "פרוקינו" במינכן, המתמחה בקולנוע אמנותי. ב-1999 הוא מונה למנהל הרכש של חברת ההפצה "סנאטור פילם" בברלין. ב-2002 הקים את חברת ההפקה שלו, "סרטי רייזור", במסגרתה הפיק שורה ארוכה של סרטים ובהם "וואג׳דה", "ואלס עם באשיר" ו"לאן את הולכת אאידה". (גרמניה)