צרו קשר
קורה בפסטיבל
מידע
קופות
הגעה
תודתנו נתונה
אלן מנהל בהצלחה בית הוצאה לאור, אולם עליו להסתגל למהפכה הדיגיטלית הנותנת אותותיה בעולם הספרות. הוא אינו מוצא עניין בכתב היד של לאונרד, אחד הסופרים הוותיקים בהוצאה, שניפק עוד אוטו־פיקציה על יחסיו עם ידוענית. סלינה, אשתו של אלן, דווקא סבורה אחרת. זוהי רק נקודת המוצא לסרטו החדש של אוליבייה אסיאס, מהקולנוענים החשובים בצרפת, ששב כאן לסגנון הפילוסופי שאִפיין את סרטיו המוקדמים. נדמה כי רק שחקנים בעלי שיעור קומה כמו ז'ולייט בינוש וגיום קאנה מסוגלים לשאת בקלילות כה משכנעת את הדיאלוגים המפותלים והמתמשכים של אסיאס, וככל שהסרט מתקדם הולך ומתגבש – לצד ההיבטים האינטלקטואליים והקומיים – גם רובד עז של משקל רגשי. מאז בכורתו בפסטיבל ונציה הוקרן הסרט בכל פסטיבל משמעותי בעולם והפך ליקיר המבקרים.