סגור
לתכנית החודשית

הקרנות נוספות של הסרט

עם דברי הקדמה של קוונטין טרנטינו

בימוי: ג'יי לי תומפסוןארה"ב 198997 דקותאנגליתתרגום לעברית

סרט המסמל את סופה של תקופה, וביותר ממובן אחד: זהו סרטו האחרון של ג'יי לי תומפסון ("תותחי נברון"), שבערוב ימיו היה אחד מבמאי הבית של חברת קאנון. בנוסף, זהו שיתוף הפעולה האחרון של צ'רלס ברונסון עם האולפנים שהשיבו אותו לתודעה הציבורית. ברונסון מגלם כאן שוטר נרגן עם אפס סובלנות לזרים ופושעים. לשמחתו, הוא מופקד על חקירה שבמרכזה כנופיה היספנית המשדלת ילדות לזנות. אחת מהן היא בתו של איש עסקים יפני, המלווה את השוטר לאורך החקירה,  שכמיטב המסורת הברונסונית מותירה אחריה שובל של גופות. "קינג'ייט" (טאבו ביפנית) הוא סרט מזמן אחר, עידן שבו אולפנים מסחריים לא היססו להתעלם מכל אספקט של תקינות פוליטית. ועדיין, מדובר ביצירה מרתקת שמציפה את הגזענות בחברה האמריקאית.

מוצג יחד עם הכלוב העירום

הקדמה של קוונטין טרנטינו

שם באנגלית:
Kinjite: Forbidden Subjects
בימוי: פול ניקולסארה"ב 198697 דקותאנגלית

תת־הז'אנר של סרטי נשים בכלא זכה לעדנה מחודשת באמצע שנות ה-80, ובאולפני קאנון זיהו מיד את פוטנציאל הרווח. לשם כך גייסו שם את הבמאי פול ניקולס, שהוכיח מצוינות בז'אנר עם Chained Heat, וגם כאן ביים את הסרט ללא רסן או איפוק. מישל היא בחורה חפה מפשע המופללת בשוד ונידונה לשלוש שנים בכלא. מאחורי הסורגים היא מגלה עולם של סוהרים מפוקפקים, מנהלת כלא מושחתת וכנופיות של אסירות אלימות. מעבר לסצנות מקלחת, התמזמזויות לסביות, אלימות, שפת ביבים וכיוצא באלו ציוני דרך סליזיים הכרחיים, "הכלוב העירום" גם מספק ביקורת על מערכת הכליאה האמריקאית – מפלצת צינית שמאלצת נשים נורמטיביות שנשלחות לכלא להפוך לפושעות כדי לשרוד.

מוצג יחד עם קינג׳ייט

עם הקדמה של קוונטין טרנטינו