סגור
לתכנית החודשית
קולנוע ישראלי קצר - השופטים
מורן איפרגן

במאית ישראלית. "הקיר", סרטה הראשון באורך מלא של מורן איפרגן, זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים דוקאביב ב-2017 והוקרן בפסטיבל סרטי התעודה Cinéma du réel, במרכז האמנויות ברביקן בלונדון, בפסטיבל דוק לייפציג ועוד. איפרגן עוסקת בסרטיה בסוגיות תיאולוגיות, פוליטיות, חברתיות ומגדריות בחברה הישראלית מנקודת מבטה האישית. סרטי התעודה הנוקבים שלה שודרו בטלוויזיה והוצגו בפסטיבלים בישראל וברחבי העולם.

הילה מדליה

במאית ומפיקה, זוכת פרס פיבודי, מועמדת לארבעה פרסי אמי ובעלת חברת מדליה הפקות. סרטיה של הילה מדליה גרפו פרסים רבים והוקרנו בבתי קולנוע ובפסטיבלים ברחבי העולם, כמו גם בערוצי טלוויזיה מרכזיים, בהם ארטה, BBC ו-HBO. מדליה כיהנה כחברת הנהלה באיגוד הבמאים ובאקדמיה הישראלית לקולנוע, והיא חברה באקדמיה האמריקאית לקולנוע. במקביל, היא משמשת חונכת במסלול "כרטיס ביקור" של הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, שופטת ולקטורית בפסטיבלים ופורומים שונים בארץ ובחו"ל.

יונתן גורפינקל

יונתן גורפינקל הוא במאי ותסריטאי הפועל כבר למעלה מ-20 שנה בענפי הטלוויזיה והקולנוע. במשך השנים צבר ניסיון עשיר בבימוי קומדיות טלוויזיוניות מצליחות, תוכניות דרמה ופרסומות. גורפינקל ביים את הסרט עטור הפרסים "שש פעמים", שזכה בפרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר ובפרס הראשון בקטגוריית "מבט אחר" בפסטיבל סן־סבסטיאן. בעבר היה גורפינקל הבמאי הראשי של תוכנית הסאטירה הפופולרית והמוערכת "ארץ נהדרת", ובמאי שותף (יחד עם חגי לוי) של סדרת הדרמה "המקוללים".