האומר לא
משלחת יוצאת למסע בחיפוש אחר מרפא למגפה. ילד המתלווה למשלחת לא עומד בתלאות הדרך. האם יסכים להקריב את עצמו למען המשימה? מחזהו של ברכט, בביצועם של נכי צה"ל, נטען ברובד מקומי על משמעות הסירוב.
משלחת יוצאת למסע בחיפוש אחר מרפא למגפה. ילד המתלווה למשלחת לא עומד בתלאות הדרך. האם יסכים להקריב את עצמו למען המשימה? מחזהו של ברכט, בביצועם של נכי צה"ל, נטען ברובד מקומי על משמעות הסירוב.
לאחר שנים של נתק ושתיקה, איש צעיר טס להיפגש עם אמו כדי לשוחח עמה לראשונה בחייו על החותם הבל יימחה של ילדותו הגנובה שהיא ואביו המכור לסמים חרטו בו.
כותרת הווידיאו לקוחה מתחום ספרות המתמטיקה. באמצעות עיסוק בפדגוגיה ובתרגום, הסרט מציף את הכאבים הגלומים בערכים הקפיטליסטיים החבויים בכל פינה. הסרט נוצר בהשראת כמה שנות הוראה בכפרים הבדואיים איבטין וראס־עלי.
הסרט עוקב אחר ניסיון שנדון לכישלון של אם ובתה היחידה לשחזר באמצעות הקולנוע זיכרון קטן ובעל משמעות כבדה מתוך עברן המשותף. הרהור קולנועי על מציאות ובדיה בחלל שבין אובדן להשלמה.
מחלון הסטודיו שלו בשכונת תלפיות בירושלים, האמן נכנס לתנועה המסחררת של שני פועלים הבונים את כיפת המסגד העתידית, מעוררת המחלוקת, של בית־צפאפא, ומתכנן פעולה מסוכנת משל עצמו.
בעבודה נפגשות חמש נשים שהמרחב הפוליטי ארוג בחייהן: טטיאנה הופמן, יולי נובק, איבון דויטש, מריה דה־פינה וטליה הופמן, היוצרת. כל אחת מהן מנהלת יחסים מורכבים עם המקום שבו היא חיה ועם הפעולה האקטיביסטית.
איך האגם הפך לנהר - סוון סמולניק | בעיות מילוליות - ניצן סט | האומר לא - תמר נסים | כולם מתו - איילה ברגר | מולדת - דילן יוסף שטרית | קרוב ככל האפשר - דן רוברט להיאני | תושבת קבע - טליה הופמן