סגור
לתכנית החודשית
שטיסל
יוצרים: אורי אלון, יהונתן אינדורסקי | 50 דקות

שטיסל

ישראל 2020 | 50 דקות | עברית, יידיש | תרגום לעברית, אנגלית

סדרת דרמה ישראלית בהקרנת בכורה עולמית 

בעונה השלישית של הסדרה עטורת השבחים "שטיסל" אנו פוגשים את הדמויות האהובות כארבע שנים לאחר שעזבנו אותן. עקיבא (מיכאל אלוני) הוא כבר אבא בעצמו – אמן משגשג, חרדי ממאה־שערים – אך עדיין מספק לא מעט דאגות לאביו שולם (דבל'ה גליקמן). יחד הם ממשיכים לחלוק הומור ציני,  געגועים ואת החיפוש אחר חום אימהי .

גיטי וייס (נטע ריסקין), יחד עם בעלה ליפא (זהר שטראוס), מתמודדת עם ילדיה המתבגרים, נישואיה של רוחמי (שירה האס) והשידוכים הראשונים של יוסל'ה. דרך אלו, גיטי וליפא לומדים גם דברים חדשים על הזוגיות והאהבה של עצמם. 

גם בעונה השלישית ממשיכה "שטיסל" לספר את סיפוריה הגדולים, הקטנים ושוברי הלב של משפחה חרדית בירושלים של המאה ה-21. יוצרי הסדרה, אורי אלון ויהונתן אינדורסקי, מציגים נקודת מבט פנימית שרואה בגיבוריה בני אדם הראויים לאהבה, הרבה לפני השתייכותם המגזרית. נקודת המבט האוהבת והבלתי שופטת הזאת מאפשרת להם לגעת בדברים בכנות, בהומור ומתוך תחושה עמוקה של חופש. 

שתי העונות הראשונות של "שטיסל" נחלו הצלחה גדולה בקרב הצופים והמבקרים, וזכו בשלל פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטוויזיה כולל – פרס הסדרה הטובה ביותר, פרס התסריט הטוב ביותר, פרס הבמאי הטוב ביותר, פרסי השחקן והשחקנית הטובים ביותר ועוד. הסדרה זכתה להצלחה עצומה גם מחוץ לגבולות ישראל ומשודרת כיום וב 100מדינות שונות בעולם בשירות הסטרימינג של נטפליקס ונהנת מקהל מעריצים וצופים בכל העולם אשר מחכה בשקיקה לעונה החדשה.

יוצג הפרק הראשון של העונה השלישית